Referentka/referent ds. administracyjno-biurowych w Aptece Szpitalnej
Zakres obowiązków:
- ewidencjonowanie i opracowywanie faktur,
- przekazywanie dokumentów do Działu Księgowości,
- ewidencja dokumentów wydań i zapotrzebowań,
- nadzór nad realizacją zamówień (sporządzanie reklamacji, wniosków o naliczanie kar za nieterminowość),
- monitorowanie realizacji umów z kontrahentami,
- przekazywanie dokumentacji do archiwum,
- dystrybucja dokumentów do podpisu do jednostek organizacyjnych szpitala,
- przygotowywanie dokumentów potrzebnych do rozliczeń z NFZ leków stosowanych w chemioterapii,
- pomoc przy przyjmowaniu dostaw produktów leczniczych i wyrobów medycznych.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie o kierunku księgowość, administracja lub pokrewnym,
- minimum 2 letnie doświadczenie w pracy biurowej związanej z przepływem dokumentów,
- obsługa pakietu MS Office,
- wysoka kultura osobista, dokładność.
CV proszę przesyłać na adres rekrutacja@onkologia.szczecin.pl do dnia 06.09.2024 r.