Ułatwienia dostępu

Referentka/referent ds. administracyjno-biurowych w Aptece Szpitalnej

Referentka/referent ds. administracyjno-biurowych w Aptece Szpitalnej

Zakres obowiązków:

  • ewidencjonowanie i opracowywanie faktur,
  • przekazywanie dokumentów do Działu Księgowości,
  • ewidencja dokumentów wydań i zapotrzebowań,
  • nadzór nad realizacją zamówień (sporządzanie reklamacji, wniosków o naliczanie kar za nieterminowość),
  • monitorowanie realizacji umów z kontrahentami,
  • przekazywanie dokumentacji do archiwum,
  • dystrybucja dokumentów do podpisu do jednostek organizacyjnych szpitala,
  • przygotowywanie dokumentów potrzebnych do rozliczeń z NFZ leków stosowanych w chemioterapii,
  • pomoc przy przyjmowaniu dostaw produktów leczniczych i wyrobów medycznych.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie o kierunku księgowość, administracja  lub pokrewnym,
  • minimum 2 letnie doświadczenie w pracy biurowej związanej z przepływem dokumentów,
  • obsługa pakietu MS Office,
  • wysoka kultura osobista, dokładność.

CV proszę przesyłać na adres rekrutacja@onkologia.szczecin.pl do dnia 06.09.2024 r.