Ułatwienia dostępu

Inspektor ds. technicznych w Dziale Technicznym

Inspektor ds. technicznych w Dziale Technicznym

Zakres obowiązków:

  • sporządzenie i rejestrowanie zleceń,
  • rejestrowanie, kontrola merytoryczna i opisywanie  faktur,
  • przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń awaryjnych,
  • prowadzenie ewidencji  czasu  pracy pracowników działu,
  • wystawianie  środków  trwałych  dowodem  OT lub PT  na  zakupione  urządzenia,
  • sporządzenie  wykazu  pobranych  materiałów  dowodem  RW,
  • kompletowanie i archiwizacja dokumentacji,
  • sporządzanie  protokołów  awaryjnych  i  ich  rejestrowanie,
  • wystawianie orzeczeń technicznych,
  • obsługa systemu Bazy Danych o Odpadach.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane wyższe,
  • minimum roczne doświadczenie zawodowe,
  • mile widziane doświadczenie przy realizacji zadań finansowanych ze środków publicznych,
  • znajomość pakietu MS Office (MS Excel, MS Word),
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność budowania pozytywnych relacji.

CV proszę przesyłać na adres rekrutacja@onkologia.szczecin.pl do dnia 20.11.2024 r.