Ułatwienia dostępu

Specjalista/specjalistka ds. archiwalnych i administracyjnych w Dziale Administracyjno-Gospodarczym.

Specjalista/specjalistka ds. archiwalnych i administracyjnych w Dziale Administracyjno-Gospodarczym.

Zakres obowiązków:

  • przyjmowanie dokumentacji spraw zakończonych (materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej w tym dokumentacji medycznej),
  • przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji,
  • wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w  komórce organizacyjnej,
  • udostępnianie dokumentacji,
  • inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
  • współpraca z Archiwum Państwowym w Szczecinie,
  • wsparcie w realizacji zadań administracyjnych działu.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe o specjalności archiwistyka,
  • minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu archiwum zakładowego,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • dokładność, zaangażowanie, komunikatywność.

CV proszę przesyłać na adres rekrutacja@onkologia.szczecin.pl do dnia 15.08.2025 r.