Ułatwienia dostępu

Inspektor/referent ds. administracyjnych w zakresie urządzeń i gazów medycznych

Inspektor/referent ds. administracyjnych w zakresie urządzeń i gazów medycznych

Zakres zadań.

  • Nadzór i prowadzenie dokumentacji technicznej aparatury medycznej.
  • Przygotowanie harmonogramów przeglądów aparatury medycznej i urządzeń pomiarowych.
  • Opracowanie faktur dotyczących usług serwisowych.
  • Prowadzenie ewidencji przychodu i rozchodu gazów medycznych.
  • Prowadzenie ewidencji urządzeń medycznych i pomiarowych.
  • Weryfikacja zgłaszanych awarii oraz koordynacja ich usuwania.
  • Udział w przygotowaniu procesu zakupowego oraz pozyskiwanie ofert na czynności serwisowe.
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją prac serwisowych.
  • Aktualizacja ewidencji urządzeń w systemie SZOI NFZ oraz w zasobach SEOZ.
  • Obsługa przesyłek kurierskich.

Wymagania.

  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze administracji/gospodarki magazynowej lub pokrewnym.
  • Znajomość zagadnień z zakresu aparatury medycznej.
  • Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook).
  • Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność i rzetelność.

CV proszę przesyłać na adres rekrutacja@onkologia.szczecin.pl do dnia 15.12.2025 r.