Inspektor/referent ds. administracyjnych w zakresie urządzeń i gazów medycznych
Zakres zadań.
- Nadzór i prowadzenie dokumentacji technicznej aparatury medycznej.
- Przygotowanie harmonogramów przeglądów aparatury medycznej i urządzeń pomiarowych.
- Opracowanie faktur dotyczących usług serwisowych.
- Prowadzenie ewidencji przychodu i rozchodu gazów medycznych.
- Prowadzenie ewidencji urządzeń medycznych i pomiarowych.
- Weryfikacja zgłaszanych awarii oraz koordynacja ich usuwania.
- Udział w przygotowaniu procesu zakupowego oraz pozyskiwanie ofert na czynności serwisowe.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją prac serwisowych.
- Aktualizacja ewidencji urządzeń w systemie SZOI NFZ oraz w zasobach SEOZ.
- Obsługa przesyłek kurierskich.
Wymagania.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze administracji/gospodarki magazynowej lub pokrewnym.
- Znajomość zagadnień z zakresu aparatury medycznej.
- Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook).
- Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność i rzetelność.
CV proszę przesyłać na adres rekrutacja@onkologia.szczecin.pl do dnia 15.12.2025 r.

