Dział Obsługi Pacjenta i Ewidencji Świadczeń
Dział realizuje zadania, do których należy m.in.:
– rejestrowanie i ustalanie terminów na świadczenia medyczne oraz obsługa sekretariatów medycznych,
– udzielanie rzetelnej informacji osobom zgłaszającym się telefonicznie bądź osobiście do rejestracji i sekretariatów medycznych na temat: miejsca i godzin funkcjonowania poszczególnych komórek organizacyjnych, harmonogramu czasu pracy lekarzy, zakresu świadczeń, zasad przyjęć i udzielania świadczeń medycznych, zasad umieszczania pacjentów na liście oczekujących oraz czasu oczekiwania na świadczenia, formy wyznaczenia terminu na świadczenia medyczne, dokumentów niezbędnych do przyjęcia, prawach pacjenta, trybie składania skarg i wniosków oraz udostępnianie dokumentacji medycznej,
– przygotowywanie dokumentacji medycznej, zapewnienie jej prawidłowego obiegu,- porządkowanie i archiwizacja,
– przygotowywanie okresowych zestawień, sprawozdań i innych raportów niezbędnych dla funkcjonowania jednostki,
– kontraktowanie świadczeń medycznych z płatnikiem oraz przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń medycznych,
– aktualizowanie i przekazywanie bieżących danych do płatnika.