Kierownik działu
Maciej Czarnecki
tel 91 42 51 441
Do działu zadań należy:
- organizowanie i prowadzenie działalności oraz sprawowanie nadzoru w zakresie eksploatacji nieruchomości,
- nadzorowanie gospodarki paliwowo – energetycznej,
- nadzór nad urządzeniami energetycznymi, technicznymi, instalacjami elektro-energetycznymi, urządzeniami i instalacjami chłodniczymi, siecią wodno-kanalizacyjną, sieciami centralnego ogrzewania, chłodu i ciepła technologicznego, urządzeniami łączności telefonicznej, sygnalizacji alarmu pożarowego, sygnalizacji przyzywowych,
- nadzór nad systemami wentylacji i klimatyzacji,
- odbiór z oddziałów odpadów medycznych, nadzór nad ewidencją odpadów medycznych i przekazaniem do utylizacji.
Eksploatacja i nadzór w/w sieci i urządzeń realizowany jest poprzez:
- bieżący nadzór nad urządzaniami i instalacjami,
- przeprowadzenie okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń celem zapewnienia niezbędnych napraw, remontów i konserwacji,
- sporządzanie i wykonywanie planów remontów, przeglądów serwisowych oraz napraw i zapewnianie ich realizacji przy pomocy służb własnych i zewnętrznych zamawianych w trybie zleceń u innych jednostek gospodarczych,
- zapewnienie niezbędnej konserwacji, przeglądów okresowych i napraw sprzętu i aparatury technicznej poprzez zabezpieczanie usług specjalistycznych jednostek serwisu technicznego,
- organizowanie i kontrolowanie przeprowadzonych konserwacji napraw i remontów oraz racjonalnego wykorzystania zużywanych środków rzeczowych,
- sporządzanie planów zaopatrzenia w środku techniczne,
- sporządzanie umów serwisowych i kontrola nad ich realizacja,
- sporządzanie zapotrzebowań materiałowych,
- współpraca z serwisami urządzeń technicznych, Urzędem Dozoru Technicznego i innymi instytucjami nadzoru i kontroli,
- organizowanie i nadzorowanie gospodarki paliwowo – energetycznej.
W skład działu wchodzą:
- pracownicy biurowi
- elektrycy
- hydraulicy
- konserwatorzy