Do zadań Działu Obsługi Pacjenta i Ewidencji Świadczeń należą:
- prowadzenie rejestracji do Poradni Specjalistycznych oraz Zakładu Diagnostyki Obrazowej;
- prowadzenie sekretariatów oddziałów szpitalnych;
- udzielanie informacji dotyczących świadczeń dostępnych w placówce, czasu oczekiwania, form i terminów zapisu do lekarza, wymaganych dokumentów i skierowań potrzebnych do przyjęcia, wyników badań niezbędnych podczas wizyty, miejsca wykonania zleconych przez lekarza badań diagnostycznych, zasad udostępniania dokumentacji medycznej oraz organizacji pracy;
- prowadzenie ewidencji dotyczącej realizacji świadczeń medycznych;
- uczestniczenie w procesie obiegu dokumentacji medycznej;
- weryfikowanie kompletności oraz archiwizowanie dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- uczestniczenie w procesie udostępniania dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- nadzór nad prowadzeniem kolejek oczekujących oraz przekazywanie informacji do NFZ;
- przygotowywanie i przekazywanie danych statystycznych oraz szczegółowych dla Agencji Oceny Technologi Medycznych i Taryfikacji;
- kontraktowanie świadczeń medycznych;
- przygotowywanie umów o świadczenie usług medycznych;
- bieżące aktualizowanie danych o potencjale wykonawczym/ zgłaszanie harmonogramów czasu pracy do NFZ.
Kierownik: Małgorzata Zarychta, tel. 91-42-51-427