e-Rejestracja

Elektroniczna rejestracja pacjenta

Informacje Ogólne

Szanowni Państwo

Rejestracja elektroniczna służy do umawiania wizyt w poradniach specjalistycznych funkcjonujących w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii oraz do ustalenia terminów realizacji badań mammograficznych wykonywanych w ramach Populacyjnego Programu Wczesnego Wykrywania Raka Piersi – etap podstawowy.

Podczas rejestracji prosimy Państwa o dokładne sprawdzenie i podanie prawidłowych adresów e-mail, ponieważ drogą elektroniczną będziecie Państwo otrzymywać informację o rezerwacji zaproponowanego terminu wizyty.

Wprowadzone przez Państwa dane będą weryfikowane w dniu wizyty na podstawie dokumentu tożsamości. Również zmiana danych będzie mogła nastąpić dopiero po ich weryfikacji.

Ustalenie terminu wizyty

Rejestracja elektroniczna służy do umawiania wizyt w przypadkach stabilnych. W sytuacjach pilnych, wymagających kontaktu z personelem Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii w celu ustalenia Państwa potrzeb; należy dokonać rejestracji telefonicznie, osobiście lub za pośrednictwem osoby trzeciej. W przypadku świadczeń onkologicznych już na etapie rejestracji niezbędne może okazać się uzyskanie od Państwa dodatkowych informacji.

Rejestracja elektroniczna zalecana jest pacjentom zgłaszającym się na wizytę po raz pierwszy. Na dalszym etapie diagnostyki lub leczenia właściwy termin wizyty może zostać określony przez lekarza, termin wizyty może być ponadto uzależniony od otrzymania wyników badań diagnostycznych. System proponuje natomiast najbliższy wolny termin dostępny dla przypadków stabilnych, co może nie być właściwe w Państwa sytuacji.

W jaki sposób zarejestrować się do poradni za pomocą eRejestracji

Utworzenie konta

Założenie konta umożliwia wielokrotne rejestrowanie pacjenta bez potrzeby ponownego  podawania danych. Zakładając konto należy podać login, hasło oraz uzupełnić wszystkie pola prawdziwymi danymi, przepisać kod z obrazka oraz zapoznać się z regulaminem serwisu eRejestraja. Na podany w rejestracji e-mail zostanie wysłane potwierdzenie utworzenia konta. Po kliknięciu na link zwrotny w e-mailu Państwa konto zostanie aktywowane. Następnie należy się zalogować. Po zalogowaniu należy przejść do formularza umawiania się na wizytę.

Zapis na wizytę w poradni

Umawiając się otrzymujecie Państwo informację o tym, które poradnie mają wolne terminy przeznaczone dla eRejestracji. System proponuje najbliższy wolny termin, dodatkowo istnieje możliwość wyboru lekarza. Po umówieniu się prezentowany jest tzw. „numerek”, który zawiera podstawowe informacje o wizycie. „Numerek” należy wydrukować (lub zanotować prezentowane informacje) i zgłosić się z nim, dokumentem potwierdzającym tożsamość oraz ważnym dokumentem ubezpieczenia do Rejestracji.

Uwaga!

  • Poprzez system eRejestracji można się rejestrować tylko na wybrane godziny pracy poradni (patrz Ustalenie terminu wizyty).
  • W przypadku kilkukrotnego niestawienia się na umówioną wizytę (lub zbyt późnego odwołania wizyty) konto w systemie eRejestracji może zostać zablokowane.

Pacjenci rejestrujący się na wizytę po raz pierwszy oraz w przypadku zmiany danych osobowych niezbędne jest wypełnienie wniosku i dostarczenie do Rejestracji w dniu wizyty. Odnośnik do wniosku jest wysyłany mailem przy zakładaniu konta. Dodatkowo można go pobrać tu:

Wniosek e-rejestracja (.pdf)

 

ewyniki